Egyes esetekben előfordul, hogy a program frissítése nem jár sikerrel. Ezeket az eseteket igyekeztem az alábbiakban sorra venni a probléma lehetséges megoldását is tárgyalva.
1.) a programot egy másik kliensen már sikeresen frissítették, egy terminálon viszont a program indításával egybekötött frissítése sikertelen (így a program nem indul el).
MEGOLDÁS: a programot indító parancsikon beállításainál ellenőrizni kell a rendszergazdaként futtatás beállítását:
program indító ikonján a tulajdonságok ablak megnyitása, rendszergazdaként futtatás beállítása
továbbá ellenőrizni kell a Felhasználói fiókok felügyelete beállításait, így (Nyissa meg a Start menüt, majd a Vezérlőpultot. Kattintson a Biztonság és karbantartás > Felhasználói fiókok felügyelete beállításainak módosítása elemre.)
2.) FONTOS, hogy amennyiben az eseményhez egy hibaüzenet is társul, úgy a következőképpen kell eljárni:
a.) a gépet újra kell indítani / vagy gondoskodni arról, hogy a Kerrend.exe folyamat ne fusson.
b.) a frissítő programot lehet kézzel is indítani, a programkönyvtárból updater.exe futtatásával.